KONTAKTCENTRA SPECIĀLISTU/ REZERVES DAĻU PĀRDEVĒJU

Darba pienākumi:

  • ienākošu zvanu apstrāde;
  • pakalpojumu pārdošana telefoniski;
  • pārdošanas aktivitāšu organizēšana, plānošana, koordinēšana un kontrole;
  • jaunu un esošu klientu konsultēšana izmantojot telefonu un e-pastu;
  • operatīvās informācijas apmaiņās koordinēšana;
  • BMW un HONDA oriģinālo rezerves daļu tirdzniecība;
  • informācijas ievade un apstrāde datubāzē.

Prasības kandidātam:

  • augsta atbildības sajūta un izcilas komunikācijas prasmes;
  • mērķtiecība, neatlaidība ceļā uz uzstādīto rezultātu sasniegšanu;
  • vismaz 1 gada pieredze pārdošanā telefoniski un/vai tiešā pārdošanā;
  • vidējā profesionālā vai augstākā izglītība;
  • teicamas komunikācijas prasmes;
  • spēja plānot, organizēt savu darbu un strādāt komandā;
  • labas latviešu un krievu valodas zināšanas;
  • labas iemaņas darbā ar datoru (MS Outlook, MS Word, MS Excel).

Uzņēmums piedāvā:

  • intensīvu darbu stabilā un dinamiskā starptautiskā uzņēmumu grupā;
  • regulāras apmācības par autobūves jaunumiem;
  • motivējošu atalgojumu atbilstoši darba sasniegumiem, sākot no 800€ (bruto);
  • darbu stabilā, pieredzes bagātā un augošā uzņēmumā;
  • lieliskus darba apstākļus mūsdienīgā auto salonā.

Darba vieta: Kārļa Ulmaņa gatve 123, Mārupe, Mārupes novads
Darba laiks: darbs maiņās


AUTOSERVISA MEISTARU-PIEŅĒMĒJU

Darba pienākumi:

  • veikt automašīnu tehnisko apkopi, diagnostiku un remontu atbilstoši BMW un Honda standartiem;
  • organizēt, uzraudzīt un pārbaudīt pakļauto darbinieku darba procesu;
  • nodrošināt resursu racionālu izmantošanu un pakalpojumu plānu izpildi;
  • veikt pakļauto darbinieku regulāru darba kontroli, sasniegto rezultātu apspriešanu un trūkumu novēršanu;
  • sekot apkalpošanas kvalitātei;
  • plānot un koordinēt nepieciešamo instrumentu, materiālu un piederumu krājumu izmantošanu.

Prasības:

  • augstākā vai vidējā tehniskā izglītība;
  • iepriekšēja sekmīga darba pieredze meistara – pieņemēja amatā autoservisā;
  • darbam nepieciešamas organizatoriskas spējas, augsts profesionālo zināšanu līmenis un iemaņas, paškontrole, uzmanība, nosvērtība, komunikabilitāte, atbildība;
  • spēja rast risinājumu nestandarta situācijās;
  • spēja vadīt kolektīvu;
  • labas datorprasmes (MS Office, MS Outlook).

Uzņēmums piedāvā:

  • aizraujošu darbu vienā no vadošajiem auto industrijas uzņēmumiem Latvijā;
  • pastāvīgu kvalifikācijas paaugstināšanu un izaugsmes iespējas;
  • darba samaksu, sākot no 800-3000€ (bruto), atkarībā no darba rezultāta.

Darba vieta: Siguldas šoseja 2, Berģi
Darba laiks: darbs maiņās


KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTU/I

Darba pienākumi:

  • apkalpot klientus atbilstoši BMW un HONDA klientu apkalpošanas standartam;
  • klientu konsultēšana klātienē, pa telefonu, sociālajos tīklos un e-pastā;
  • darbs ar kases aparātu;
  • ienākošās un izejošās korespondences kārtošana un uzskaite;
  • lietvedības dokumentu sagatavošana;
  • klientu datu bāzes papildināšana un uzturēšana;
  • lietišķo tikšanos organizēšana;
  • dažādu problēmsituāciju risināšana.

Prasības:

  • precizitāte, augsta atbildības sajūta;
  • labas saskarsmes un komunikācijas spējas, prasme argumentēt;
  • teicamas iemaņas darbā ar datoru;
  • iepriekšēja pieredze klientu apkalpošanā tiks uzskatīta par priekšrocību;
  • teicamas krievu, angļu un latviešu valodas zināšanas.

Piedāvājam:

  • aizraujošu darbu vienā no vadošajiem auto industrijas uzņēmumiem Latvijā;
  • apmācību darba vietā, kas nepieciešama darba pienākumu veikšanai;
  • labus un drošus darba apstākļus;
  • atalgojumu, sākot no 800 līdz 1200€ (bruto).

Darba vieta: Kārļa Ulmaņa gatve 123, Mārupe, Mārupes novads
Darba laiks: darbs maiņās

CV un motivācijas vēstuli lūdzam sūtīt uz info@wess-select.lv.

Papildu informācijai lūdzam zvanīt pa telefonu 67 004 700.


Pierakstieties BMW servisā
E-ONLINE,

izvēloties brīvo laiku
tiešsaistes servisa kalendārā  
 

 
Aizvērt
Pieteikties servisam
Online čats