Cienījamie BMW WESS Select klienti!
Mēs nodrošinām visu ierasto pakalpojumu sniegšanu, ievērojot epidemioloģiskās drošības prasības!
Autoserviss turpina darbu klātienē, bet nepieciešamības gadījumā iespējama arī bezkontakta auto nodošana (sk. zemāk).
Auto pārdošana notiek attālināti, nodrošinot efektīvu komunikāciju ar klientiem pa tālruni vai e-pastu.
Mēs piedāvājam:
- Lietotu auto iegādes, maiņas, novērtēšanas procesu organizēšanu attālināti, ar telefona, e-pasta vai video zvana starpniecību (WhatsApp, MS Teams, Zoom);
- Foto un video materiālu nosūtīšanu e-pastā;
- Testa braucienu organizēšanu bez klātienes kontakta ar pārdevēju;
- Elektronisku dokumentu apriti;
- Attālinātu līzinga un apdrošināšanas noformēšanu;
- Auto piegādi bez klātienes kontakta ar pārdevēju.
Bezkontakta auto nodošana servisā
Izmantojiet iespēju nodot automobili servisā bezkontakta režīmā, aizpildot pieteikumu mājas lapā vai uz vietas, pie ieejas autocentrā.
- Aizpildot pieteikumu mājas lapā, Jūs saņemsiet uz e-pastu PIN kodu, ko vajadzēs ievadīt elektroniskajā sistēmā uz vietas , autocentrā, nododot atslēgas. Aizpildot pieteikumu uz vietas, autocentrā – elektroniskajā sistēmā, kas izvietota pie ieejas autocentrā, PIN kods netiek sūtīts.
- Atstājiet savu auto auto stāvvietā, kas atrodas blakus WESS Motors Toyota autocentram.
- Lai korekti aizpildītu pieteikumu, sekojiet līdzi instrukcijai, kas ir izvietota virs elektroniskās sistēmas.
- Pēc pieteikuma aizpildīšanas obligāti ielieciet auto atslēgas aploksnē un ievietojiet aploksni seifa atverē.
- Jūs saņemsiet apstiprinājuma vēstuli un īsziņu par to, ka Jūsu pieteikums ir saņemts.